ü
Засідання методичного об’єднання вчителів початкових класів. 1.Майстер- клас
"Сучасний урок:вимоги,проблеми,шляхи удосконалення" 2.Консультація
педагога "Динамічні паузи,як один із ефективних методів забезпечення
оптимізації рухової активності школяра" 3.Фестиваль відкритих
уроків. 4.Творчий звіт
учителів,що атестуються. 5.Домашне завдання. Випустити методичний
посібник "Уроки з використанням інтерактивних технологій" ü
Засідання методичного об’єднання вчителів гуманітарного циклу. Порядок денний 1. Круглий стіл « Поглиблене навчання,
розвиток творчих здібностей учнів». 2. Диспут « Організація самостійної роботи
учнів. Різнорівневість її проведення» 3. Практичне заняття « Самоаналіз уроку» 4. Домашнє завдання. Методично правильно
спланувати один із уроків, дотримуючись усіх етапів. ü
Засідання методичного об’єднання вчителів математики і фізики. План роботи 1. Обмін досвідом « Застосування інноваційних
технологій на уроках математики та фізики». Взаємовідвідування уроків. 2. Практичне заняття: « Алгоритм самоаналізу
уроку». 3. Круглий
стіл « Форми і методи опитування учнів в умовах диференціації навчання». 4. Домашнє завдання. Скласти розробки проведення
нестандартних уроків. ü Засідання методичного об’єднання вчителів природничого
циклу. План
засідання 1.
Особистісно
– зорієнтоване навчання у практичній діяльності. 2.
Розвиток
креативного мислення на уроках біології, хімії і географії. 3.
Практичне
заняття. Вимоги до сучасного уроку. 4.
Домашнє
завдання. Розробити план-конспект узагальнюючого уроку з окремої теми. ü
Засідання методичного об’єднання класних керівників. Порядок денний 1. Системний підхід до роботи з батьками. 2. Проблеми виховання особистості в колективі
в теоретичній спадщині В.О. Сухомлинського, А.С. Макаренка. 3. Заслуховування передового педагогічного
досвіду класного керівника Кришень Г.Ю., що атестується. ü
Засідання методичного об’єднання школи молодого вчителя. Тематика засідання 1. Круглий стіл « Форми і методи опитування
учнів в умовах диференціації навчання». 2. Співбесіда з учителями про форми роботи на
уроці, методи, методичні прийоми, засоби навчання. 3. Домашнє завдання. Опрацювати статтю «
Джерела конфліктів у системі «
педагог - учень»».
|