Тема: Виховний захід до Всесвітнього дня дитини
Опис матеріалу: Cценарій присвячений Всесвітньому дню дитини.
Мета: дати дітям елементарні знання та уявлення про Всесвітній день дитини
Завдання:
Освітні: формувати у дітей поняття "Права дитини", "Право на відпочинок", "Право на освіту".
Виховні: виховувати бажання проявляти творчу ініціативу, надавши для цього рівні можливості всім дітям.
Методичні прийоми: ігрова ситуація, бесіда-діалог, танці, спів пісень.
Також протягом дня на єкрані телевізора була презентація про права дитини, відомості про Всесвітній день дитини. Проводився конкурс «Дитячого малюнка» та конкурс « Побажай добра усім».
Сценарій
Діти входять в зал за ритмічну композицію, сідають на місця.
ВЕДУЧА: Здрастуйте, хлопці. (...) А чи знаєте ви, що ось вже більше 50 років наприкінці листопада у всьому світі відзначається День дитини? Ще в 1954 році Генеральна Асамблея ООН рекомендувала всім країнам ввести в практику святкування Всесвітнього дня дитини як дня світового братерства і взаєморозуміння дітей, присвяченого діяльності, спрямованої на забезпечення благополуччя дітей в усьому світі. Саме 20 листопада Асамблея прийняла в 1959 році Декларацію прав дитини, а в 1989 році - Конвенцію про права дитини.
(Підг група) (вірші написані автором Наталія Майданик)
ДИТИНА:
День осінній в листопаді -
Свято на календарі!
День подарунків і квітів,
Ти зустрічати його готовий?
Простягни з посмішкою руку
Німцеві, російській, якуту,
Англійцеві, естонцю -
Хай сяє яскравіше за сонце!
Щоб мирно жити змогли
Люди в радості, любові,
Дорослі на всій планеті
Нині дарують свято дітям!
ДИТИНА:
Багато свят на світі,
Всіх не злічити!
Люблять дорослі і діти
Разом їх зустрічати!
Але сьогодні День дитини
Святкує весь Світ,
Від Парижа до Гонконгу
Вість летить в ефір:
Вітаємо! Любимо! Віримо!
Мир вам збережемо!
Подрастайте! Посміхайтеся!
Ми вас захистимо!
ВЕДУЧА:
Милі діти,
Щастя квіточки!
Наші хлопчики
І дівчатка-дочки!
Вас ми плекаємо,
Ростимо, обожнюємо,
Як ви дорослішаєте -
Не помічаємо!
Ви - наша радість
І наші труднощі,
Так стаєте
Розумнішими і красивіше!
Ви наша гордість
І в житті везіння,
Ви - вдячне
Нас продовження!
ПІСНЯ «СОНЯЧНЕ КОЛО» співають стоячи біля своїх місць всі хлопці, після сідають.
ВЕДУЧА: діти, ви чуєте, хтось плаче?
У будиночку сховалася Попелюшка, плаче.
ВЕДУЧА: ви, Хлопці, підкажіть, де плачуть в такий веселий свято? (відповіді дітей) Давайте постучимся і дізнаємося, хто тут живе?
Стукають, виходить Попелюшка і плаче.
ВЕДУЧА: Мила дівчина, а чому ви плачете?
ПОПЕЛЮШКА: Сьогодні святковий бал у палаці і я дуже хочу потрапити туди. Ось і плаття нарядне наділу. Але зла мачуха мені задала стільки роботи, що боюся я не встигну вчасно виконати. (здивовано) А так хочеться танцювати, співати, веселитися. (плаче)
ВЕДУЧА (в бік хлопців): А ви дізналися, хто ця чарівна дівчина? (відповіді дітей) Ми ж не залишимо в біді Попелюшку, допоможемо виконати всю роботу по дому? (...) Мила Попелюшка, ми хлопці вирішили допомогти тобі. Ти згодна?
ПОПЕЛЮШКА: Ой, як добре. (дістає список з кишені). Перше, що доручила Мачуха - перебрати горох і квасоля.
ГРА «РОЗСОРТУЙ ГОРОХ І КВАСОЛЯ»
ПОПЕЛЮШКА: Які ви молодці, так швидко впоралися з таким складним завданням.
ВЕДУЧА: Так наші хлопці багато знають і багато чого вміють. Що ще тобі треба зробити по дому?
ПОПЕЛЮШКА: Прибрати сміття з підлоги.
ВЕДУЧА: Ну, це зовсім просто, наші хлопці миттю впораються.
ГРА «ПОДМЕТИ ПІДЛОГА» повітряні кулі розкидати по підлозі і дати в руки віник для прибирання, змітаємо все в куточок залу.
ВЕДУЧА: Впоралися наші хлопчики?
ПОПЕЛЮШКА: І останнє завдання - зварити овочевий суп.
ВЕДУЧА: З цим завданням впораються наші дівчатка
ГРА «ЗВАРИ ОВОЧЕВИЙ СУП»
Після гри, входить зла Мачуха.
МАЧУХА: Так, так, підлогу чистий, суп готовий, і квасоля розібрана.
ПОПЕЛЮШКА: Я все зробила, можна я тепер піду на бал?
МАЧУХА: Все говориш, зробила? А сукні ти мої дочкам погладила, квіти полила в зимовому саду, рибок погодувала, посадила до зими петрушку і кріп?
ВЕДУЧА: Шановна так не можна чинити з маленькими дітьми, у них теж є свої права, і є свій вибір. Попелюшка виконала все, про що ви її просили. Так, що відпустіть її на бал.
МАЧУХА: Не бувати цьому!
ВЕДУЧА: Діти, давайте допоможемо Попелюшку, умовимо Мачуху відпустити її на бал. (...) Ми зараз розповімо тобі, як добре дружити і мати багато друзів.
Вірші читають діти про дружбу і про друзів (старша група)
ПІСНЯ «ВСІМ РАДИМО ДРУЖИТИ» (подг.гр.)
ВЕДУЧА: Ми тебе умовили відпустити Попелюшку на бал?
МАЧУХА: Я прям не знаю, як вчинити? Ні! Все я вирішила - НІ!
ВЕДУЧА (звертається до дітей): Хлопці, давайте ще разок допоможемо бідну Попелюшку, умовимо злу Мачуху. Дружно хором прокричимо - ВІДПУСТІТЬ!!! кричать
МАЧУХА: закриває вуха - Все досить, припиніть, ваша взяла, нехай так і буде - Попелюшка сьогодні йде на бал.
ПОПЕЛЮШКА: Як чудово!!!
ВЕДУЧА: У нас сьогодні святковий день. МИ святкуємо Всесвітній День Дітей. Так що залишайтеся з нами. Згодні?
ПОПЕЛЮШКА і МАЧУХА: Згодні.
ВЕДУЧА: Діти старшої групи «Б» запрошують вас потанцювати.
ТАНЕЦЬ «СТАВАЙ МЕРЩІЙ У ГУРТОК» (старша Б)
ВЕДУЧА: Дорогі наші гості, сподобався танець? (...) І, звичайно, без гарного настрою, веселощів, свята не вийде. Так давайте веселитися в ігри весело грати.
ГРА «ПЕРЕНЕСИ ПРЕДМЕТ» На старті стоять у кожної команди 6 предметів (кубики або будь-які іграшки), до фінішу розташовані гігантські сліди босих ніг. Необхідно взяти один предмет і стрибаючи по слідах, донести його до фінішу і поставити в обруч, повернутися. Виграє та команда, яка швидше перенесе всіх.
ГРА «БІГ ЗМІЙКОЮ З М'ЯЧЕМ» Кожен член команди повинен пробігти змійкою " між розставленими кеглями з м'ячем в руках, на фініші вдарити м'ячем об підлогу і зловити його, добігти до наступного гравця і передати йому м'яч кидком від позначки.
МАЧУХА: А я і не знала, що так весело з друзями. Все більше тебе Попелюшка карати і ображати не буду.
ВЕДУЧА: Ось і правильно.
ПОПЕЛЮШКА: Хлопці, ви сотворили диво.
ВЕДУЧА: А ще послухайте як весело у нас хлопці вміють співати та читати вірші.
ПІСНЯ «РАЗОМ ВЕСЕЛО КРОКУВАТИ ПО ПРОСТОРАХ» (старша група)
МАЧУХА: З вами весело хлопці, але нам пора повертатися додому.
ПОПЕЛЮШКА: До побачення.
|