Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 19.05.2024, 23:22

Озерянський ЗЗСО І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2014 » Листопад » 4 » 30 жовтня 2014
22:18
30 жовтня 2014

В школі 30 жовтня психолог школи Ляшик Марія Ростиславівна  провела психолого-педагогічний семінар для вчителів «Як дитині допомогти при загрозі суїциду?»

Мета заходу : надати учасникам тренінгового заняття інформацію про статистичні дані щодо проблеми самогубства, ознайомити з мотивами суїцидальної поведінки, ознаками суїцидальних намірів, разом розробити пам’ятку роботи вчителів з такими дітьми.

Обладнання: плакат «пісочний годинник», кольоровий папір, маркери, плакат «Правила роботи групи», картки з ситуаціями, проектор.

Форма проведення: тренінгове заняття

Хід заняття

Вступне слово.Доброго дня, шановні педагоги!

         Уявіть собі дві річки: одну спокійну, а інші – стрімку і гірську. Течія першої ледве помітна, вона плавно несе свої води, у неї немає сплесків, завихрень, водоспадів. Течія – другої – протилежність. Річка швидко несе свої води, вода в ній клекоче, розбивається об каміння, перетворюючись на піну.

         Такі ж різні й наші діти. Одні спокійні й повільні, другі енергійні. І кожен з них – особистість, до кожного треба підібрати окремий підхід. Сьогодні ми поговоримо про дітей з якими нам працювати найважче – про дітей , що мають суїцид альні наміри .

         Але спочатку давайте з‘ясуємо свої очікування від заняття.

Вправа «Очікування» («Пісковий годинник»).

         Мета: визначити очікування учасників стосовно даної теми.

         Хід проведення: ведучий звертається до учасників з проханням на круглих стікерах (у формі «піщинок») свої очікування стосовно семінару, висловити надії, що покладаються на сьогоднішній день. Потім по черзі усі повідомляють, на що вони сподіваються і прикріпляють «піщинки» у верхню частину символічного піскового годинника.

Вправа «Правила роботи в групі»

На попередніх зустрічах ми з вами вже складали правила, а сьогодні я хотіла б доповнити ще такими.

1.Правило напівповної склянки (позитивно мислити)

2.Правило додавання (Я+Ти+МИ)

3.Правило 0х0

4.Тут і тепер

5.Правило «Говори від свого імені»

Вправа «Ромашка»

         Мета: визначити значення учнів в житті вчителів.

         Хід проведення: учасникам дається дві хвилини для роздумів , щоб закінчити фразу: «Учень для мене це ...». Відповіді записуються на пелюстках ромашки та зачитуються. Пелюстки прикріплюють до жовтої серединки квітки, на якій заздалегідь написано слово «учень».

         Висновок .Кожна дитина подібна квітці. Якщо квітку доглядати — вчасно поливати, піддавати сонячним промінням, то вона розквітне й буде милувати око, віддячить Вам своєю красою й теплом.

Саме нам випадає таке завдання доглядати за нашими «квітами», оберігати їх, виховувати й направляти на правильний шлях у житті. Тому багато і від нас залежить майбутнє наших вихованців.

Вправа «Інформаційне повідомлення»

Перегляд презентації «Крик про допомогу»

Спеціалісти визначають суїцид (suizid – з лат. «себе вбивати»), тобто самогубство, як усвідомлювані, навмисні дії, спрямовані на добровільне позбавлення себе життя, що призводить до смерті. Науковці-психологи, крім факту самогубства розглядають і більш ширший контекст суїцидальної поведінки – численні факти свідомого чи несвідомого нехтування життям як вищою цінністю людини (акти хоробрості, ризиковані вчинки, гра зі смертю, надмірне виснаження себе працею, легковажне нехтування небезпекою).

Вправа «Кризові ситуації»

1. Однокласник зізнається тобі, що навчан­ня у класі для нього стало нестерпним: його всі ігнорують, він ненавидить навчання ліцей, і загалом, йому не хочеться жити.

Порада: запропонувати дружбу; спробувати розібратися в собі, змінити ставлення до себе й до інших; знайти хобі тощо.

2. Твоя подруга весь час розповідає про те, що вона дуже страждає через хлопця, який не звертає на неї уваги. Дівчина говорить, що без свого коханого вона не буде жити.

Порада: спробувати познайомитися з хлоп­цем; витримати час — закоханість минає; запро­понувати відволіктись у товаристві.

3. Подруга зізналася тобі, що вагітна, але бо­їться сказати батькам. Вони часто попереджали, що виженуть її за це з дому.

Порада: сказати про вагітність батькам ра­зом із подругою; обговорити цю ситуацію зі своїм хлопцем

Перегляд відеоролика «Інтерв’ю з Богом»

Підсумок заняття.

Складання пам’ятки для роботи з дітьми цієї категорії

Вправа «Очікування»

Учасники роблять висновки з даної зустрічі. І ті очікування що збулися «піщинки» опускаються в нижню частину годинника.

Дякую за співпрацю!

Переглядів: 489 | Додав: Адміністратор | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Листопад 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz