Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 20.05.2024, 01:20

Озерянський ЗЗСО І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2021 » Вересень » 15 » ПОРАДИ ПСИХОЛОГА
18:37
ПОРАДИ ПСИХОЛОГА

ПОРАДИ ПСИХОЛОГА  З МЕТОЮ СТВОРЕННЯ УМОВ УСПІШНОЇ АДАПТАЦІЇ ПЕРШОКЛАСНИКІВ ДО ШКОЛИ

ПОРАДИ ПСИХОЛОГА ВЧИТЕЛЮ 

                                    З МЕТОЮ СТВОРЕННЯ УМОВ УСПІШНОЇ АДАПТАЦІЇ  ПЕРШОКЛАСНИКІВ ДО ШКОЛИ
•    Уникайте авторитарного стилю педагогічної діяльності.
•    На уроці вчитель обов’язково повинен використовувати слова підтримки для забезпечення позитивної атмосфери.в те, що все вийде."
•    Кожного учня оцінюйте об’єктивно, а не з власної позиції
•    Оцінюйте ситуацію, вчинок, а не саму дитину.
•    Порівнюйте результати роботи учня тільки з її власними досягненнями, а не з досягненнями інших дітей.
•    Треба чесно і терпляче відповідати на всі запитання дитини.
•    У кожної дитини свій темперамент, свої потреби, інтереси, симпатії та антипатії. Поважайте її неповторність, індивідуальність.
•    Забезпечуйте дитині широкі можливості користування кожним із 5 відчуттів: вона повинна бачити, слухати, торкати руками, коштувати на смак і відчувати різноманітні елементи навколишнього світу.
•    Підтримуйте в дитині почуття власної гідності й позитивного образу «Я».
•    Не використовуйте негативних оціночних суджень, негативного програмування, не навішуйте «ярликів».
•    Розвивайте уміння слухати.
•    Розвивайте довільні зусилля у школяра, оскільки навчальна діяльність вимагає саме довільної уваги та пам’яті.
•    Будьте зразком для дитини, слідкуйте за своєю поведінкою.
•    Ставте конкретні вимоги, даючи при цьому конкретні пояснення.
•    Обговорюйте з учнями не лише, що не можна робити в школі, а й обов’язково, що можна. Це допоможе дитині усвідомити свої права та обов’язки.
•    Створюйте сприятливі умови , для того, щоб учень зайняв певну позицію серед однолітків, а не перетворився на аутсайдера. Згуртовуйте першокласників.
•    Формуйте адекватну самооцінку.
•    Формуйте навички пошуку соціальної підтримки ( уміння просити про допомогу та виражати вдячність).
•    Пам’ятайте: підвищення голосу, сурове покарання в адаптаційний період є негативнішим методом.
•    Заохочуйте гарну поведінку найчастіше та по змозі ігноруйте провокаційні вчинки дитини.
•    Під час уроків до мінімуму обмежуйте відволікальні чинники.
•    Постійно використовуйте на уроці ігрові види діяльності

                                  ПОРАДИ КЛАСНОМУ КЕРІВНИКУ 5-ГО КЛАСУ ЩОДО УСПІШНОЇ АДАПТАЦІЇ В УЧНІВ
•    Проявляти доброзичливе ставлення, підтримку; 
•    реалізовувати демократичний стиль керівництва; 
•    не висувати на початку року великих вимог до дітей, пам’ятати різницю між п’ятикласниками та іншими учнями середньої школи; 
•    намагатись, щоб заняття викликали в учня позитивні переживання через дуже сильно виражене емоційне ставлення до навчального предмету в цьому віці; 
•    орієнтувати дітей на вироблення об’єктивних критеріїв успішності і неуспішності, прагнення перевірити свої можливості і знаходити (за допомогою дорослих) шляхи подальшого їх розвитку і вдосконалення; 
•    допомогти учням з низьким соціальним статусом в классному колективі відчути себе потрібними і бажаними в класі; 
•    проводити відповідні класні години для покращення неформальних відносин між дітьми з використанням активних форм роботи; 
•    залучати до позакласної роботи, групових заходів, щоб вони більше спілкувалися; 
•    на позакласних заходах давати можливість проявити себе з кращої сторони; 
•    звертати увагу однокласників на успіхи цих дітей у тому, що в них виходить.

Переглядів: 112 | Додав: Адміністратор | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Вересень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz